ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

آدمای هزار چهره

رُخدادها جلوتر ز زمان می تازند

نیست گریز زین حوادث

قدرت تأمل یخ بسته

و گذر زمان را درنگی نیست

آن روز که نقاب بزداید زمان

زان چهرهای کَـــرکس گـــون

گـَـرد گــردد محور گُــردان

         پناه زافسون افسونگر

                 زشلاق نابودگر

            فغان ز ایام بیدادگر      

نظرات 1 + ارسال نظر
فروتن دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:21 http://hforoutan1353.blogfa.com

امروز این بازهم بالاجبار شعر آدمای ۱۰۰۰۰۰۰ چهره را خواندم . ذلت حاصل آمد. عزت زیاد !! این یکی جمله از ما بعید بود.البته این عبارت را لات ها نخریده اند که ما استفاده نکنیم و آنگهی بی ادبانه هم نیست.
من به جد منتظر چاپ مجموعه اشعارتان هستم. و بزرگتر از همه امیدوار به ضبط اسمتان در کتاب تاریخ ادبیات بلوچستان !!! جداْ راست میگم. ببخشید مزاحم شدم.
فروتن ۱۰ دلو ۱۳۸۹

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد