ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

اندر حکایت کسادی وبلاگهای بلوچی در بروز شدن

یک از دوستان بلاگر مطلبی در صفحه اش از گلایه درج کرده بود از نزولی شدن سیر نگارش در وبلاگهای بلوچی و بحق گلایه ای بجاست خیلی از پارامترها در این افول دخیلند همانگونه که مرقوم فرمودید عدم انگیزه خب چرا انگیزه رو به انجماد گراییده این را باید زیر تیغ برد
و اما دلیل خودم:
روزگاری دور دوره کامل تاریخ تمدن ویل دورانت را ورق میزدم به بخشی از تاریخ یونان رسیدم که عنوانش بود عصر طلای یونان و علت شکوفای هنر و علم نداشتن دغدغه جا و نان و جنگ بود و من نیز چنین و علاوه کنم خود سانسوری را ز هر عاملی مثل ترس و نرنجیدن قربا و و و بسیار علل دیگر مرا در لاکی تنگ و تاریک گرفتار آورده و این شده جمود وبلاگم و شاید وبلاگها

نظرات 1 + ارسال نظر
یادگاری چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:40 http://www.khovash.blogfa.com

سلام وب سایت باحالی داری
اگه خواستی تبادل لینک کنید من را با اسم شهرستان خاش لینک کنید و یه سر به وبلاگم بزنید و در قسمت نظرات باخبرم کنید که با چه اسمی شما را لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد