ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

دانلود دو موسیقی کلاسیک بلوچی

دانلود دو آهنگ کلاسیک بلوچی از عزیز بلوچ و جاڈوک

 

       1 - عزیز بلوچ : Mani sheren baloch 

 

       2 - جاڈوک : Yal Made Maro Mana 

نظرات 4 + ارسال نظر
رازگو بلوچ چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15

جدیده؟ وووو! هوس کوه به سرم زد.

حاجی محمد بلوچ شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 http://mohammadbaloch.blogfa.com/

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است...[گل][گل][گل]البته شما خودت گل هستی

دست نوشت شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:58 http://www.hossein-zadeh.blogfa.com/

سلام
شما هم لینک شدید، منظورت از دلار و اجنبی چی بود ، شفاف تر صحبت کن

احمد یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:42 http://ahmad91.blogfa.com

· فهمــیده ام که هیچ وقت نباید وقتی دستت تو جیبته روی یخ راه بری. ۱۲ ساله

· فهمــیده ام که نباید بگذاری حتی یک روز هم بگذرد بدون آنکه به زنت بگویی “دوستت دارم”. ۶۱ ساله

· فهمــیده ام که وقتی گرسنه ام نباید به سوپر مارکت بروم . ۳۸ ساله

· فهمــیده ام که می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند. ۲۰ ساله

· فهمــیده ام که وقتی مامانم میگه “حالا باشه تا بعد” این یعنی “نه” . ۷ ساله

· فهمــیده ام که من نمی تونم سراغ گردگیری میزی که آلبوم عکس ها روی آن است بروم و مشغول تماشای عکس ها نشوم. ۴۲ ساله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد