ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

تصاویری فوق العاده زیبا از مکران بلوچستان جنوبی//قصرقند

شالیزار در بلوچستان جنوبی قصرقند بانشیپ 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
جاشک پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:00 http://jashkesabz.ir

سلام

حفیظ اله عزیزی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:03 http://www.hafizgina.blogfa.com

سلام بر پسرخاله گرامی خوبی؟
صفحه وبت بسیار زیباست عکسهای قشنگی گذاشتی ممنون که ازآپت دعوتمون کردی بسیار زیبا بود چقد قشنگه وقتی که چتر بدست زیر این بارون قشنگ بایستی
اما پسر خاله عزیز من تو لینکات نبودم خیلی مایلم لینکم کنی
سلام برسون ومارو هم از نظرات ارزشمندت بی نصیب نذار منتظر حضورتان هستم موفق باشید بای

ستار ملک رئیسی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:37 http://sarbazeytk.blogfa.com

سلام وقت شما به خیر و شادی
...ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ

یه غزل هم تقدیم شما می کنم [گل]

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است وز پی دیدن او دادن جان کار من است
شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز هر که دل بردن او دید و در انکار من است
ساروان رخت به دروازه مبر کان سر کو شاهراهیست که منزلگه دلدار من است
بنده طالع خویشم که در این قحط وفا عشق آن لولی سرمست خریدار من است
طبله عطر گل و زلف عبیرافشانش فیض یک شمه ز بوی خوش عطار من است
باغبان همچو نسیمم ز در خویش مران کب گلزار تو از اشک چو گلنار من است
شربت قند و گلاب از لب یارم فرمود نرگس او که طبیب دل بیمار من است
آن که در طرز غزل نکته به حافظ آموخت یار شیرین سخن نادره گفتار من است [گل]

hafizollah azizi یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 http://www.hafizgina.blogfa.com

سلام بابت لینکت ممنونم بازهم منتظر حضورتان میباشم

مجیدنوشیروانی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:01 http://majid-tanha2010.blogfa.com/

سلام دوست من !
ممنون از عطر حضورتون در کلبه دوستی و سپاس بخاطر لطف نگاهتون . و ممنون برای دعوت.
دوست خوبم ! شعر زیباتونو خوندم و از اندیشه ناب و قشنگتون
لذت بردم . شعرتان دارای پشتوانه ی انذیشمندانه ایست .
تصاویر هم نسبتا؛ بکر و تازه اند .
اما با همه ی این مزایا ؛ زبان شعرتان هنوز تحت تأثیر زبان قدماست و کاملا" رهایی نیافته است . مثلا" کلماتی مثل :

کدر - دلنواز - ز - سلاخی - بباید -غضب ... همه ی اینها در فارسی امروز معادل هایی دارند که در شعر خوشتر می نشینند . فکر و اندیشه ی زیبا ، بهتر است که با جامه ی زیبایی نیز آراسته گردد .

بازم ممنون از حضور و دعوتتون . شاد و برقرار باشید . خدانگهدار.


و سپاس متقابل بنده ارزانی شما باد
بنده رشته ام ریاضی است اما علاقه بنوشتن دارم در حالیکه از دستور فارسی و اصول نگارش تقریبا بی بهره ام حتی ممکنه در املا کلمات اشتباه پیش بیاید اما ذوق نوشتن مرا دست بقلم سوق میدهد
ارادتمند عبدالعزیز عزیزی

جوادصادقی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:21 http://www.hitcity.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ من سرزده بودی و نظر داده بودی و روانشناسی کرده بودی نظر لطفت بود البته قبل از این نمی دونستم شما نوشتی امروز زیر شعر قشنگ ومتینی که سروده بودی فهمیدم که شما اون مطلب را نوشتی اما به چه مناسبتی و به چه دلیلی .. نفهمیدم در هر صورت موفق باشی چون من اصلا به دل نمیگیرم همه چی را مرور زمان می تواند ثابت کند .
بگذریم .
در سروده هایت الهام گیری و الگوبرداری و بهره برداری از محیط اطراف و اقلیم و جغرافیای منطقه می تواند به غنای اشعار بیفزاید . به شما توصیه می کنم زبان مادری ( بلوچی ) برای سرودن از یادتان نرود . به دادشت آقای نیاز سلام منو برسون .
مخلص شما جواد صادقی

افسون نوشیروانی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:39 http://ghazaal-vahshi.blogfa.com/

سلام !

وب زیبایی دارید . ممنون که بهم سر زدید .. شعرتان را خواندم درونمایه زیبایی داشت اما در کاربرد واژگان بیشتر دقت کنید و از
کلمات جدیدتر لذت ببرید . شاد باشید بدرود .

اسی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:45

سلام پسر خاله خوبه که قالبت رو عوز کردی
مشکلات آموزشی رو بیشتر مطرح کن

منصور شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:08 http://asemanesher.blogsky.com/

سلام

دوست عزیز


مطالب خواندنی دارید

اما ننوشته اید که قصر قند در کجای بلوچستان واقع شده

موفق باشید

دقیقا از نظر نصف النهار وسط فاصله ایرانشر تا چابهار است و ۱۰۳ کیلومتری شمال چابهار از نظر هوای

محمدرفیع پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

عالیه

همل دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 23:23

بلوچستان بلوچستانه
لطفن تجزیه اش نکنید و از واژه های مکران و ... استفاده نکنید
تازه همون مکران رو هم تجزیه میکنید مکران جنوبی!!!!!!
ممنون از وب نسبتن خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد