ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

آن بودیم و این شدیم

من از نسل آن سیاه سوارم
آن سردار ساسانی
آن بازوی رستم
که شد شاه کلید اسلام بر ایرانیان
من نواده ی آن محمد قاسم سردارم
که آورد پنجاب و سند بزیر بیرق محمدی
آری من زنسل رشید سرداران اسلامم
که فتح الباب ابواب شدیم
اینک جای سپاس زهدیه دیروز ما
وارونه شده امروز آن قصه اجداد ما

       عزیزی  ۲۱ ربیع الاول ۱۴۳۳ هجری قمری

بدین تصویر دقت کنید : نام استان

  این سنگ کنده کاری شده مربوط به چشمه آبی شیرین در گوربند زاهدان که ارتش آن را آماده بهره برداری برای  پرسنل و مردم بومی نموده و این تابلوی سنگی نصب شده گویای موضوع است حال نام استان معکوس شده آیا کسی از دوستان علتش را میداند؟ 

لزوم برخورد قضایی با توهین کنندگان به مظاهر فرق اسلامی


باز نشر از سایت الف  بقلم دکتر زهرا طباخی
  یکی از مهم ترین نقشه های استراتژیک دشمن در منطقه خاورمیانه در طول سالیان متمادی پروژه "تفرقه بیانداز و حکومت کن" بوده است. در ظاهر همه ما با این نقشه شوم آشنا هستیم اما گاهی به سادگی در دام می افتیم. بحرین، سوریه، سودان، سومالی، عربستان سعودی، عراق و حتی ترکیه! در همه این کشورهای اسلامی دشمن با استفاده از حربه قومیت گرایی موفق شده است تا حدی به اهداف خود دست یابد.
در ادامه مطلب دنبال کنید 

ادامه مطلب ...