ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

شلاق حوادث

 

شلاق حوادث

تازیانه غداران

و شانس بی بار چه ها که نکردند

وما

چه کودکانه با شرنوشت شوخیها میکنیم

چه ساده تقدیر را میسازیم و میبازیم

باید که

"تقدیر را با ضربه تدبیر باید شکست"

و چرا

ساده لوحانه بهمدیگر اعتماد کردیم

و زهر چشمها را دیدیم ، چشم فرو هشتیم

چه احمقانه پشت پازدنها را تحمل کردیم

و این حسادتها را خنجر از پشت نام نهادیم

با اینهمه

من سادگی را دوست میدارم

و به صداقت عشق می ورزم

که ما با خاکی و پاکی

چه ها که نکردیم با ذهن و کلام

"آینده را به کودکان سر کوی باختیم" 


مردم طایفه عزیزی 32 سال پیش روستای تاریخی لد را بعلت طغیانهای متواتر رودخانه کاجو ترک کردند و عزیزآباد را پایه نهادند

این مسجد از بناهای آن زمان است که قدمتش به یک قرن میرسد



نظرات 2 + ارسال نظر
ریسی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 http://reaisideo.blogfa.com

سلام عالیه وقت کردی بیا

پیشاپیش سال 90رو بهت تبریک میگم

[گل][بوسه][گل]

نازنین پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:42

سلام
اینجا مسجدی جالب بود برای من شما هم اینجا رفته اید کی رفته اید؟

این عکس ها دست رنجه خودتان است؟
بسیار زیبا و دل انگیز هستند.
با تشکر
بانو نازنین

آره این مسجد حوالی محل سکونتم است بچه گی داخلش نماز هم خوندم

آره تمام عکسها را خودم انداختم با گوشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد